Clubshop

Bestel je eigen V.V. Diepenheim kleding(set) en accessoires om lekker thuis te trainen of om cadeau te geven!

Naast dat je zelf voor een mooie prijs kleding/accessoires kunt kopen in de clubshop ontvangt de vereniging ook 5% van uw aankoopbedrag! Win-winsituatie dus!

Het assortiment is samengesteld door de vereniging. Heb je vragen? Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar: [email protected]

LET OP: het is niet de bedoeling dat leiders/trainers materiaal/kleding hier gaan kopen voor hun team.

Via onderstaande link en QR-Code kom je in de officiële clubshop van V.V. Diepenheim.

Klik hier om rechtstreeks naar de clubshop te gaan of scan onderstaande code!

WhatsApp_Image_2024-03-15_at_10.35.53.jpeg