Club van 50

De Club van 50 bestaat uit mensen die vv Diepenheim een warm hart toedragen. Jaarlijkse doneren de leden een bedrag van 50 euro aan de club van 50. Het bestuur van deze club kijkt waar de behoeften binnen vv Diepenheim liggen en schaft zaken aan waaraan de gehele vereniging iets heeft. De club staat momenteel onder leiding van Pascal en Bram en telt 68 leden. Wil je ook lid worden van de club of een rol spelen in het bestuur? Dat kan! Vul via onderstaande link het aanmeldformulier in of  neem contact op met Pascal Elkink of Bram te Brinkhof.

Aanmeldformulier club van 50

Geschenken van de club van 50 aan vv Diepenheim:

Terrasmeubilair
Geluidsinstallatie kantine