Aan- en afmelden

Aanmelden lid VV- Diepenheim:
Wil je lid worden van V.V. Diepenheim? Open onderstaande link en vul het formulier volledig in. Bij vragen kunt u contact opnemen met [email protected].

Klik hier om u aan te melden als lid van V.V. Diepenheim!

Aanmelden lid club van 50:

Wilt u lid worden van de club van 50? Dat is goed nieuws! Meld u aan via onderstaande link. Bij vragen kunt u contact opnemen met [email protected].

Klik hier om u aan te melden als lid van de "Club van 50".

Afmelden
Wil je je als lid afmelden van V.V. Diepenheim of heb je wijzigingen door te geven (bijvoorbeeld in verband met verhuizing), dan kun je dit eveneens doen bij Bram te Brinkhof via [email protected]. Afmelden kan vóór 1 juni voor het  volgende/ nieuwe jaar.